Thursday 14 June 2012

Set & lokasi

D'pinggiran Steamboat kami menawarkan set hidangan buffet pada harga RM20.00 untuk dewasa RM10.00 untuk kanak-kanak berumur 7 tahun hingga 12 tahun dan percuma untuk kanak-kanak berumur 6 tahun dan kebawah. Set buffet steamboat ini turut disertakan dengan side dish seperti aiskrim, minuman panas, pelbagai jenis mee dan akan muncul BurGerD pada masa akan datang. Kami juga menyediakan jus buah gelas besar yang amat menyelerakan.

Kami bersedia menerima pengunjung dalam kuantiti yang ramai dan tempat parkir yang luas juga kami sediakan untuk kemudahan para pelanggan kami. Set meja untuk 2-4 orang, 4-6 orang dan 6-8 orang kami sediakan untuk memberi keselesaan para pelanggan. Kemudahan asas yang lain seperti tandas, surau dan sambungan internet tanpa wayar (WIFI) adalah satu kewajipan bagi kami demi keselesaan semua.

D'pinggiran Steamboat ini terletak di kawasan Kampung Bukit Kapar yang mana kedudukannya terletak di antara Klang dan Puncak Alam. Lokasi kedai bersebelahan laluan utama tersebut.
(lokasi kedai kami ) Melalui jalan utama dari Pekan Meru ke Puncak Alam anda akan melintasi kedai kami yang besebelahan. Jika anda dari Klang/ Pekan Meru kedai kami selepas simpang Jalan Surau Sebaya.

2 comments:

  1. NAK BOOKING CAMNER?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sory Admin lama xonline. kalau dah sampai ke kedai kami terima kasih banyak2.kalau belum boleh call no tel yang ada kami paparkan pada ruangan Hubungi Kami.TQ for your support

      Delete