Tuesday 4 September 2012

new add on :D

Salam 1 Malaysia untuk semua.

Just nak share something dengan korang. Kami Dpinggiran Malam Steamboat & Grill ada menawarkan menu baru iaitu BBQ lamb & chicken. Kalau nak kelainan rasa BBQ tu boleh lah try set BBQ kami. Set berharga Rm3 untuk 100g daging kambing dan Rm1.50 untuk ayam. Resepi BBQ ni adalah hasil olahan dari BBQ sos, gula, black paper dan beberapa lagi bahan yang menjadikan ia adalah resepi istimewa kami.

Bagaimana cara untuk membuat pesanan...???senang je, jalan ke booth BBQ kami dan pilih ayam atau kambing yang ada inginkan, timbang berat daging tersebut dan tunggu sebentar di meja anda. Akan kami hantar dengan kadar segera.

Senangkan...so to whom yang nak try boleh datang. Keselesaan anda, adalah keutamaan kami. tak gitu.hehehe

Oh ya, kami juga ingin memberitahu kepada semua pelanggan kami bahawa setiap isnin Dpinggiran Malam Steamboat & Grill akan bercuti :)

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Kambing grill terbaekkkkk, sampai tulang pun nak makan jugak, ahahaha ;p

    ReplyDelete
  3. memang terbaekkkkk..lauk2 grill korang memang terbaekk..tak payah pegi jauh2 tok rase steamboat & grill yg sodap..kat cni pon ade...tunggu next trip k..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas pujian yg diberikan..harap2 anda semua dtg l..:)

    ReplyDelete
  5. As-salam.. saya berminat nak buka steamboat & grilk ni di tempat sy.. sgt berharap kalu saudara boleh share kan sdikit sebanyak cost dn keperluan yg diperlukan. terima kasih. saudara boleh email kn ke ethaniel83@yahoo.com

    ReplyDelete